کد خبر: 1233765
تاریخ انتشار: ۲۳ خرداد ۱۴۰۳ - ۰۱:۴۰
وزیر دفاع و پشتیبانی نیرو‌های مسلح:
در این خصوص باید بودجه‌های تحقیقاتی افزایش پیدا می‌کرد تا کار‌های بیشتری در حوزه صنعت دفاعی تعریف کنیم که با حمایت شخص رئیس‌جمهور در بودجه‌های تحقیقاتی رشد چندبرابری ایجاد شد که باعث دستاورد‌های بسیار زیادی در این حوزه شد. 

جوان آنلاین: در حوزه پدافندی، چه در ارتفاع پست و چه در ارتفاع میانی و بلند، سامانه‌هایی داریم که می‌تواند دفاع کشور را تضمین کند. 
به گزارش ایرنا، امیر سرتیپ محمدرضا آشتیانی با بیان اینکه وزارت دفاع یک مجموعه بسیار بزرگ در حوزه‌های فنی، تسلیحاتی، تجهیزاتی و خدماتی است، افزود: شهید آیت‌الله رئیسی همواره دستاورد‌های این وزارتخانه را به صورت عمومی یا اختصاصی مورد بازدید قرار می‌داد که این موضوع باعث روحیه مضاعف متخصصان داخلی می‌شد. 
وزیر دفاع با بیان اینکه شهید آیت‌الله رئیسی اعتقاد داشت دانشگاه‌ها و شرکت‌های دانش‌بنیان در کشور باید مورد حمایت جدی قرار بگیرند، افزود: در این خصوص باید بودجه‌های تحقیقاتی افزایش پیدا می‌کرد تا کار‌های بیشتری در حوزه صنعت دفاعی تعریف کنیم که با حمایت شخص رئیس‌جمهور در بودجه‌های تحقیقاتی رشد چندبرابری ایجاد شد که باعث دستاورد‌های بسیار زیادی در این حوزه شد. 
وزیر دفاع با بیان اینکه در حوزه پدافندی، چه در ارتفاع پست و چه در ارتفاع میانی و بلند، سامانه‌هایی داریم که می‌تواند دفاع کشور را تضمین کند، افزود: تولید محصولات دفاعی کار وزارت دفاع است و تکثیر آن‌ها بر عهده دولت است که این حمایت و پشتیبانی با نگاه خود شهید آیت‌الله رئیسی طی این سه سال به نحو احسن انجام شد. 
آشتیانی با بیان اینکه هر تصمیمی که در حوزه‌های راهبردی و کلان کشور اتخاذ می‌شود، به طور حتم باید در شورای عالی امنیت ملی مطرح شود، افزود: در این جلسات افراد در حوزه‌های مختلف دیدگاه‌های تخصصی خودشان را اعلام می‌کنند و اینکه شخصی بتواند با وجود آرا و نقطه‌نظرات متفاوت و متضاد این افراد تصمیم درستی بگیرد کار بسیار مهمی است که شهید آیت‌الله رئیسی این کار را به خوبی انجام می‌داد. 
وی با بیان اینکه رئیس‌جمهور شهید در تلاش بود حکمرانی توأم با اقتدار و ارتباط با مردم را در نظام مقدس جمهوری اسلامی تثبیت کند، افزود: در طول دولت سیزدهم به مردم الگوی بسیار خوبی از خدمت‌رسانی ارائه شد و ایجاد اقتدار جمهوری اسلامی در صحنه‌های منطقه‌ای و بین‌المللی یکی از دستاورد‌های رئیس‌جمهور شهید بود.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار